HomeLivrare si retur

Livrare si retur

RETUR

Ce se intampla daca nu imi plac produsele ?

Puteti returna produsele in 14 zile calendaristice conform Ordonanței de Urgență nr. 34/2014, numai daca acestea nu sunt aduse special pe comanda , caz in care acceptam schimbul cu alte produse din portofoliul nostru.

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2000. Acestea se pot returna, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 14 zile calendaristice de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.

Pentru a returna un produs trebuie să solicitati formularul de returnare la Serviciul de Relații cu Clienții
la adresa de mail comenzi@velopa.ro sau un e-mail direct in care sa specificati nr. comenzii dvs, datele dumneavoastra de identificare si contul bancar in care se vor returna banii in cazul comenzilor platite ramburs sau prin transfer bancar.

Returnarea banilor se va face în termen de maxim 14 zile lucratoare de la data anunțării deciziei de returnare, în contul bancar oferit în formularul de returnare.

ATENTIE: Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.

ATENTIE: Conform ordonantei Guvernului nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor, modificata si completata:

În calitate de consumator nu puteti denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte:

– contract de furnizare produse executate dupa specificatiile dumneavoastra, sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.

ATENTIE: Pastrati ambalajul original.